• Advertisement
NAJLEPSZA SIEĆ KOMÓRKOWA? SPRAWDŹ>>




Antywirus jaki najlepszy ?

Samsung Galaxy Mini, 2


Sprawy ogólne, testy, recenzje, dane techniczne...

Antywirus jaki najlepszy ?

Postprzez kondziu33 » 01 sie 2011, 17:04

Witam.
Tak jak w temacie szukam dobrego antywirusa na galaxy mini ,mam AVG ale nie wiem czy jest dobry.
Daje coś antywirusa na smartfonie ?
ReGGae ^_^
Obrazek
Obrazek
kondziu33
 
Posty: 68
Dołączył(a): 29 lip 2011, 12:24
Has thanked: 4 times
Have thanks: 0 time

Advertisement

NAJLEPSZA SIEĆ KOMÓRKOWA? SPRAWDŹ>>


Re: Antywirus jaki najlepszy ?

Postprzez wolty » 01 sie 2011, 17:05

To jest kwestia sporna :P Ale lepiej mieć bo uwaga wirusy na androida już są! ;) Ja polecam Dr.Web ;)
Samsung Galaxy J5 2016 - Android 6.0.1

Sony Xperia L C2105 - Android 6.0.1
Avatar użytkownika
wolty
 
Posty: 7269
Dołączył(a): 26 maja 2011, 14:00
Lokalizacja: [Wielkopolska]
Has thanked: 8 times
Have thanks: 682 times

Re: Antywirus jaki najlepszy ?

Postprzez kondziu33 » 01 sie 2011, 17:07

A jest jakiś Internet Security ?
ReGGae ^_^
Obrazek
Obrazek
kondziu33
 
Posty: 68
Dołączył(a): 29 lip 2011, 12:24
Has thanked: 4 times
Have thanks: 0 time

Re: Antywirus jaki najlepszy ?

Postprzez wolty » 01 sie 2011, 17:09

Gdzieś słyszałem o Trend Micro,ale nie testowałem.
Samsung Galaxy J5 2016 - Android 6.0.1

Sony Xperia L C2105 - Android 6.0.1
Avatar użytkownika
wolty
 
Posty: 7269
Dołączył(a): 26 maja 2011, 14:00
Lokalizacja: [Wielkopolska]
Has thanked: 8 times
Have thanks: 682 times

Re: Antywirus jaki najlepszy ?

Postprzez Exigos » 01 sie 2011, 17:09

Też go mam AVG i jest bardzo dobry. Nawet wirusa w fonie mi znalazł :lol:
Samsung Galaxy Mini
Android 2.3.6

&

Sony Ericsson Live with Walkman
Android 2.3.4

Pomogłem, daj kciuka ;)
Avatar użytkownika
Exigos
 
Posty: 601
Dołączył(a): 07 lip 2011, 06:14
Has thanked: 7 times
Have thanks: 57 times

Re: Antywirus jaki najlepszy ?

Postprzez kondziu33 » 01 sie 2011, 17:11

Trend Micro nie chce znać przynajmniej na kompa. Gdzieś znalazłem na necie Skuteczność : ~30% coś takiego xD
ReGGae ^_^
Obrazek
Obrazek
kondziu33
 
Posty: 68
Dołączył(a): 29 lip 2011, 12:24
Has thanked: 4 times
Have thanks: 0 time

Re: Antywirus jaki najlepszy ?

Postprzez wolty » 01 sie 2011, 17:12

Pisałem że nie testowałem :P Jeśli jutro odbiorę telefon i będzie ok to poszukam dobrego antywirusa ;) Pozdrawiam.
Samsung Galaxy J5 2016 - Android 6.0.1

Sony Xperia L C2105 - Android 6.0.1
Avatar użytkownika
wolty
 
Posty: 7269
Dołączył(a): 26 maja 2011, 14:00
Lokalizacja: [Wielkopolska]
Has thanked: 8 times
Have thanks: 682 times

Re: Antywirus jaki najlepszy ?

Postprzez Exigos » 01 sie 2011, 17:13

W internecie znalazłem program Comodo internet security for Android, słyszałeś o tym?
Samsung Galaxy Mini
Android 2.3.6

&

Sony Ericsson Live with Walkman
Android 2.3.4

Pomogłem, daj kciuka ;)
Avatar użytkownika
Exigos
 
Posty: 601
Dołączył(a): 07 lip 2011, 06:14
Has thanked: 7 times
Have thanks: 57 times

Re: Antywirus jaki najlepszy ?

Postprzez kondziu33 » 01 sie 2011, 17:15

1.Dzięki ;p zobacz jeszcze na tą grę ... fajnie wygląda na youtube ;p
2.Nie słyszałem ;p . Słyszałem o Kaspersky ;p ale trzeba kod
ReGGae ^_^
Obrazek
Obrazek
kondziu33
 
Posty: 68
Dołączył(a): 29 lip 2011, 12:24
Has thanked: 4 times
Have thanks: 0 time

Re: Antywirus jaki najlepszy ?

Postprzez gusto » 01 sie 2011, 18:16

Dr.Web Anti-virus
Doctor Web, Ltd.

Obrazek

Aplikacja do pobrania na forum:
http://samsunggalaxy.eu/viewtopic.php?f=49&t=2627

;)
ObrazekObrazek
Chcesz kupić tańszy tablet a lepszy? Wejdź tu KLIK
Avatar użytkownika
gusto
 
Posty: 215
Dołączył(a): 10 cze 2011, 15:36
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie [Lubuskie]
Has thanked: 25 times
Have thanks: 34 times

Następna strona

Powrót do Ogólne, Testy, Porównania i Recenzje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości